Tälläisen Ystävänpäivä-kakun vein ihanille työkavereilleni töihin perjantaina. (Itse olin viikonloppuvapaalla, joten toimitin kakun hieman ennakkoon).

Kakku tehty kahdesta 4 munan kääretorttupohjasta, välissä mansikka-vadelma kermarahkaa ja vadelmahilloa, kostutus lemon-limsaa, päällä Flora-vispiä värjättynä vaaleanpunaiseksi. Koristeena kermaruusuja, muutama Pandan vadelmasuklaa sydänkonvehti ja helmiäis-kuulia.

Tuo keskusta olisi ehkä kaivannut jotain suklaapritsauksia tai jotain, mutta nyt päällä jylläävä flunssa teki silloin tuloaan ja olo oli tosi väsynyt, niin sitten enempi koristelu jäi...

Kiitokset vielä kaikille mahtaville työtovereille ! Te ootte IHANIA ! :)

 

Tässä sitten lauantaille 14.02. tekemiäni Ystävänpäivä-leivoksia...täytyy myötää, että mieheni joutui minua näissä hieman avustamaan, koskapa itselleni nousi kuume ja olo oli tosi kurja.... mutta kun olin luvannut nämä Villakoirakerhomme tapahtumaan leipoa, niin luonto ei antanut periksi olla näitä tekemättäkään..... koristeluun en edellä mainitusta syystä pystynyt paljon panostamaan, vaikka tarkoitus oli ollut tehdä leivoksiin koristeeksi puudeleita sokerimassasta... mutta suklaasydämiä leivokset saivat päälleen kuitenkin ! :)

Nämä on tehty samoin kuin tuo edellä oleva Ystävänpäivä-kakkukin, leikattu vain sitten leivoksiksi.

Särkylääkkeen voimalla olin sitten itsekkin tapahtumassa mukana, mutta nyt sitten olen sairaslomalla potemassa tätä flunssaa, kuten moni muukin täällä päin....

Ai, niin....OIKEIN IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ TEILLE KAIKILLE !...vaikkakin näin myöhässä.... :)

Lämpöisin Ajatuksin - Arja